9 July 2013

Terima kasih ya Allah


Semalam aku dapat satu berita, abang akan balik Alor Setar!! Tersenyum aku, sambil tanya pada abang, kenapa? abang gtau ada masalah sikit, company yang abang nak naik laut tak update detail yang diberikan oleh company tempat abang kerja, jadi sangkut kat situ, sebab diorang assume abang 1st time naik laut, padahal abang sampai nak termuntah dah naik laut tu, hihi, jadi terpaksa tangguh hari Khamis ni plak. So, semalam juga abang ambik tiket dari Kuantan balik Alor Setar! hihi.. Buat apa nak tunggu 2 hari kat sana kan, dah la nak puasa..;-)

Alhamdulillah abang selamat sampai pagi tadi, aku dapat panggilan jam 655am, bangun terus mandi n g ambik abang kat Shahab Perdana dengan bapak mertuaku, hihi

sumber
Terima kasih ya Allah, Engkau memberi peluang untuk aku menyambut bulan mulia ramadhan di samping suamiku tercinta, alhamdulillah, kerana aku dan suami serta insan2 tersayang masih diberi peluang untuk menyambut ramadhan kali ini. Moga Engkau permudahkan segala urusan kami di dunia ini, lebih2 lagi di akhirat sana.. Amin.

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

selamat menjalani ibadah puasa dear di samping insan tersayang...

Unknown said...

Alhamdulillah....seronok lah tu...senyum memanjang adik hari nie..hahaha..selamat berbahagia selalu dik..salam ramadhan dari cik akak

Mummy MM said...

Excitednya sis.. Hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™