15 July 2013

Chipsmore & Bola

Kenapa tajuk chipsmore & Bola plak?? Tetiba ja kan… hihi
Bukan apa, semuanya berkaitan dengan abang, kejap ada kejap takda, kan macam chipsmore tu, dan abang plak ditolak sana sini macam bola, letih tau, kesian abang, memang la gaji jalan, semua boleh claim, tapi ia sangatlah meletihkan apabila terpaksa berulang alik dari Alor Setar ke Kuantan dan Kuantan ke Alor Setar kembali, dugaan bulan ramadhan. Pasti ada hikmah, ya, memang ada hikmah, iaitu aku dapat berbuka dengan abang dan menyambut ramadhan dengan abang..;-)

7 Julai 2013 Ahad malam..
  • Abang bertolak dari Alor Setar

8 Julai 2013 Isnin pagi
  • Abang sampai Kuantan

8 Julai 2013 Isnin malam
  • Abang bertolak dari Kuantan

9 Julai 2013 Selasa pagi
  • Abang sampai Alor Setar

10 Julai 2013 Rabu pagi
  • Teman abang g beli tiket

10 Julai 2013 Rabu petang
  • klik ---> SINI, hihihihi

10 Julai 2013 Rabu malam
  • Abang bertolak ke Kuantan

11 Julai 2013 Khamis pagi
  • Abang sampai Kuantan

11 Julai 2013 Khamis malam
  • Abang bertolak dari Kuantan

12 Julai 2013 Jumaat pagi
  • Abang sampai Alor Setar, aku balik kampung time ni, jadi ayah ja yang g ambik abang, aku plan nak balik lepas Jumaat, tetiba ayah ajak abang g Perak ambik adik Izwan, tengah malam abang balik dari Perak abang datang ambik aku kat rumah, huhu, baru dapat jumpa abang..

13 Julai 2013 Sabtu
  • Berbuka dengan abang..;-)

14 Julai 2013 Ahad pagi
  • Teman abang g beli tiket

14  Julai 2013 Ahad petang
  • G bazar ramadhan dengan abang..naik moto..;-)
  • Petang yang sama 8 tahun yang lalu 14 Julai 2005, aku jumpa abang kat Gunung, jumpa untuk mengucapkan selamat tinggal, sebab abang kena g praktikal kat Johor, masa tu aku dan abang baru ja couple hampir sebulan, memang sedih sangat, cinta baru nak berputik tetiba terpaksa berjauhan kan, Utara Selatan plak tu, bukan kejap, 3 bulan tau berpisah, tapi alhamdulillah 3 bulan tu kami bercinta jarak jauh, dan bahagia sangat..;-) *tetiba terkeluar kisah dulu, hihi
  • Otw balik dari bazar aku ingatkan abang tentang kenangan itu, biasala lelaki kan, abang hanya tersengih, mungkin baru teringat kenangan manis itu…

14 Julai 2013 Ahad malam
  • Abang bertolak ke Kuantan
  • Moga abang selamat dalam perjalanan, dan dipermudahkan segala urusan, moga abang dapat naik laut, sebab awal abang naik laut, awal la abang balik, dan dapat la kami menyambut lebaran bersama…

*Saat aku habis taip entry ni dan publish entry ni 12.18am, jam laptop aku, aku sorang2 dalam bilik sambil dengar lagu dan semak senarai peserta segmen aku yang akan aku umumkan pemenangnya esok malam...

5 comments:

Atikah Isa said...

Uwaaaaa ... busy nye, mesti letih sgt kan

Mass said...

Salam kenal dan follow..

amboii...sayangnya ke abg dier...hehehe.. semoga berkekalan sampai bila2 ye ;)

Isabel Diaz said...

Kesiannya.. Dahlah bulan puasa..

Sylarius Yusof said...

Bertabahlah. Pasangan yang sering berjauhan ni kena kuatkan semangat. Ramai pasangan muda sekarang ni terpaksa berjauhan demi mencari rezeki.

mentari alam lembayung alam said...

sabar la ye..
insyallah dipermudahkan semuanya..dapat sabuatn lebaran bersama yang tersayang.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™