2 July 2013

Seminggu menyepi!!

Salam, dan selamat pagi semua, lama juga aku menyepi dalam berblog, last update 25 Jun, hari ni dah 2 Julai, seminggu berlalu, kejap ja kan, banyak cerita-cerita tentang kehidupan aku yang aku tertinggal untuk update, insyaAllah kalau ada masa aku akan story satu2..

Ok, klu dulu aku ashik on laptop n update benda2 lama, benda baru aku tinggal dulu, bajet macam sempat la kan. Hari ni aku nak update apa yang jadi skang plak, yang lama tu kalau sempat aku update, kalau tak, aku simpan dalam kotak pikiran aku ja la..huhu

Jap2 nak tunjuk betapa makin berkurangnya aku update, sedih plak tengok..huhu


See, makin sikit kan, Jan-Feb tu aku tengah cuti sem, tu yang banyak update, hihi. Jun plak minggu exam, memang terbatas la, aku mintak maaf bebanyak pada sesapa yang jemput aku untuk join GA tapi aku tak join, huhu, harap sangat korang faham yer...

Ok, now aku kat Lumut, teman abang keja, hihihi, kat dalam hotel nih... sejukk baq hang, haha, abang dah g kja, aku tunggu lagi la, hadap tv n laptop la, hihihi, BESTNYAAAAAAAAAAAAAAAA....

Abang kena ganti member dia, dalam 4 hari camtu la, now aku dah cuti sem, abang pun cuti, tapi tu la, takut kena panggil time raya, macam tahun lepas, hukhukhuk, apa2 pun rezeki darii Allah, aku redha ja...
sumber

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

patutlah perasan yang senyap jer... he hehe..apa2 welcome back setelah menyepi seketika...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

assalamualaikum nazirah..lama akak x singgah sini..hope nazirah sihat2 jer yer...akak rushing komen ni nanti akak dtg terjah lg n3 lain yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™