8 July 2013

JUJUR AKU RINDU.

Skang lepaking atas katil, adik hazirah kat sebelah, hadap laptop ni, sambil dengar radio.. Hmm, jujur aku teringat kat abang, 1st night berpisah kan, cam ni la, sebolehnya aku tak nak fikir sangat, tapi hati ini, ya Allah, esok abang naik laut, kalau xda halangan apa2, dan kami takkan boleh contact dah, ;-(

1st night berjauhan dengan abang benar2 menduga hati ini, setiap kali macam tu, bukan sekali dua abang naik laut, dah berpuluh kali, macam ni jugala keadaan aku, sama ja, orang luar takkan faham apa aku rasa, bila setiap malam ada orang kaco tidur, bila setiap malam ada orang tgk cita kat laptop, tetiba malam ni dah tak dak semua tu.. Ya, mungkin malam esok aku akan okey, sementara nak biasakan diri tanpa abang. Tak tau kalau orang lain jadi terbiasa, tapi bukan aku, perasaan tu sama ja tiap kali abang tak dak.. jangan cakap itu perkara biasa, sebab bagi aku tiap kali berpisah tu satu perkara yg sangat menyedihkan dan ia bukan perkara biasa bagi aku.

TERINGAT KAT ABANG SANGAT2!!!

Moga malam esok aku akan okey!! insyaAllah...

" abang, bb rindu"

Air mata, please stop! ;-(

2 comments:

Aben Mpun said...

doakan yang terbaik untuk dia.. Amiin..

Nurfaezah Abdullah said...

fae follower #343 from segmen deqla http://norumara.blogspot.com/2013/07/senarai-peserta-mini-segmen.html

http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™