26 September 2014

Pengedar Sah Shaklee. jom sihat bersama shaklee.

Assalamualaikim wbt n selamat sejahtera

Saya NAZIRAH BINTI NORAZAM adalah Pengedar Berdaftar bagi produk kesihatan dan kebersihan jenama SHAKLEE yang telah mendapat sambutan sejak lebih dari 50 tahun.

Pic di atas adalah senarai kepelbagaian produk Shaklee. Sekiranya ada yg ingin menjaga tahap kesihatan atau sedang mengalami masalah kesihatan boleh menghubungi saya. Saya akan memberikan konsultasi percuma dan cadangan supplement yang sesuai dengan keperluan kesihatan.

Jangan risau kerana produk kami sememangnya mendapat kelulusan oleh KKM dan pengiktirafan oleh JAKIM.

Jom, kita sihat bersama-sama!!

Skema jer ayat..Aku skang dah jd pengedar sah produk shaklee.. banyak teatimoni yg nak dikongsikan nnt. Tp slow2. Baru nk menapak. So sesapa yg berminat blh pm kat fb aku di side bar..tq..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™