3 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 2 - 5 Cara Memenangi Hati Anda...

Disebabkan aku ni dah terlajak tarikh maka dengan rajinnya aku karang 2 entry untuk 1 malam, so esok boleh la aku sahut cabaran hari ke3 dan ke4. hihi..gigihnya aku..

5 cara memenangi hati aku??

1. Mestila yang pandai buat aku ketawa, lawak dia, loya buruk dia, merujuk pada abang, abang memang pandai buat lawak, di awal perkenalan kami aku terpikat sebab dia seorang yang loya buruk, hepi sokmo..

2. Tak kedekut, yes, aku suka orang belanja aku, haha

3. Buat apa yang aku suka tak buat apa yg aku tak suka, jaga perasaan aku.

4. Pandai ambik hati, kalau salah mintak maaf, terus terang, jujur, hormat aku.

5. Bagi hadiah, aku suka orang bagi hadiah, tak kira apa hadiah asalkan ia hadiah, satu pemberian, klu bawa aku p shopping then pilih apa aku nak, itu bukan hadiah, huhuhu

p/s: Ainul, nanti besar baca ni yer, camna cara nak memenangi hati bonda. hihi


2 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah pagi dik Nazirah...akak pun suka kalau ada org bagi hadiah kat akak...hehe...semoga berjaya dik..

ayuzan said...

Nanti besar ainul belanja bonda selalu ya. Hehe.. Salam kenal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™