3 September 2014

Cabaran 30 Hari:Hari 1-1 Gambar Terbaru&5 Fakta Tntg Diri Anda.

Menjebakkan diri untuk memotivasikan diri supaya sedia2 update blog, yes aku menyahut cabaran ini, insyaAllah, huhu..

Orang dah nak masuk hari ke 4, aku baru nak start, bukan apa nampak best ja, at least ada juga tajuk o idea kita nak buat entry kan, hihi..


Terima kasih untuk kak farah (bubblynotes) coz sudi layan soalan2 aku mengenai cabaran ini, serius blurr, haha..


Asa lama plak tak tempek pic baru, disebabkan cabaran ni berjaya buat aku tempek pic baru aku.


Jeng jeng jeng..


Pic pakai spek tu last exam ganti, 26/8, pic tak pakai spek 1/9 kat tempat praktikal, nyempat lagi aku berselpi, haha


5 fakta tentang diri aku


1. aku paling pantang orang tipu

- kalau ada apa2 berterus terang ja, jangan tipu aku sebab klu aku dapat tau, memang asa hangin satu badan

2. agak lurus bendul

- contoh klu orang janji nak bayar hutang sekian2 hb, aku dah set dlm pala otak aku, tetiba org tu tak bayaq, alasan plak tak blh diterima, memang aku akan asa sakit hati sesangat.

3. aku setia

- yes, hati aku kalau dah sayang aku sayang yg tu ja, 6 tahun couple dengan abang, dalam hati ni ada abang sorang ja, sampai la, setia sampai hujung nyawa orang kata, cewwah

4. sensitif

- sangat! aku cepat kuaq air mata, tgk cita hindustan, tgk cita sedih, baca novel, dengar orang cita, kita letak diri kita dalam situasi tu.

5. sangat suka matematik

- yes, sangat2 suka.. SPM dulu boleh kata tiap malam aku buat latihan matematik ja, latihan lain aku tak buat, haha, matematik moden tau, matematik tambahn out! tapi xdala sampai F, haha

Ok done! hihi



2 comments:

Sweet red cherry said...

salam..

menarik kan cabaran ni..dapat motivasi diri untuk buat 30 entri..bagus2..^_^

Mardiah Diana said...

Akak ni jenis sensitif...hehe...cabaran yanp menarik...semoga berjaya dik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™