11 September 2014

Cabaran 30 Hari : Kenangan lucu zaman kanak-kanak #day11


Haish sungguh memalukan bila teringat balik zaman kanak2 dulu, dan benda yang memalukan itu la yang melucukan, dan menjadi kenangan yang kami dua ingat sampai sekarang..

See, bila baca ja task hari ni benda pertama yang terlintas adalah kenangan ni, aku saja wasap adik aku tanya dia apa yang dia ingat, rupanya dia pun ingat benda yang sama, hihi. Rindu bangat kat dia. Dah jadi Sarawakian sekarang, aku ja masih Kedahan.

Task #day11 DONE!

6 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

aduhai kak smpai cmtu skali hahaha

Cik Sue said...

ok fine cik sue tergelak hahhahhaaaa

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan singgah sini dik...kenangan di zaman kanak2 lah saat paling bnyk kenangan manis...

Red Linda said...

dahsyat btul tolak smpai jatuh dlm lubang taik,.hehe

Fatin Diana said...

lubang taik? biar betui kak? hahaha xD

thisni3zahata said...

Tahniah..Anda adalah peserta bertuah : http://thisni3zahata.blogspot.com/2014/09/15-peserta-bertuah-segmen-nak-blog-url.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™