29 September 2014

Cabaran 30 Hari : Cerita kasut saya #day14

Al kisah mengenai kasut, sejak zaman poli lagi aku teringin sangat nak pakai kasut jenama VINCCI, kasut ni kalau jenis formal agak mahal, dalam RM69 gitu, (bagi aku mahal)



Sepanjang aku study aku tak kesampaian pun nak beli, ada dua sebab, pertama sebab masalah kewangan, sebab kedua ialah kasut tu hanya terdapat di Sungai Petani, yang paling dekat, ALOR SETAR TAKDAKKKK.. sadissss..


Disebabkan dua kekangan tu, impian aku nak miliki kasut tu tak kesampaian, sehingga suatu hari pada tahun ni, bila adik aku yg kat Sarawak mesej aku nak kirim kasut tak, VINCCI ada sales, wahhh, tanpa fikir panjang aku terus pesan. Bukan 1, bukan 2 tapi 3!! Haha

Sandle 1, wedges 2.. dengan harga lebih kurang RM100 ONLY!!

Design yang sangat simple, dan yang penting selesa, punya tak sabar, aku mintak adik aku post kasut tu, lambat sangat nak tunggu dia balik..hihi


Suma aku dah pakai. Peace!

4 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan singgah sini dik...simple tapi cantik dik...

YunFila said...

Kasut Vincci memang cantik dan selesa dipakai :D

Unknown said...

All the best... teruskan 'mengejar'. Memang minat wedges ya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™