4 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 3 - Sesuatu Yang Menguatkan Anda...

Hari ke 3. Sesuatu yang menguatkan aku, pastinya mak ayah, mak ayah mertua, adik2, kesimpulannya keluarga. Suami dan anak terutamanya.

Masing2 main peranan tersendiri, aku kuat kerana adanya mereka semua, terasa diri dihargai, disayangi.

Bila dah kawin ni, anak dan suami la keutamaan. Kekuatan untuk aku melakukan segala hal dalam hidup.

Tapi jujur cakap, kalau demam atau sakit mak juga yang aku ingat, yes, masih nak mak ada disisi, huhu..

Tempek gambar dua orang kesayangan aku dunia akhirat
Ainul 2 minggu..

4 comments:

y i e n said...

betulll.. kite pon kekuatan kite haruslah anak n suami :)

ierakan said...

salam kenal..yer biasanya org yg rapat dengan kita adalan insan yg menguatkan kita

Syamimi Saad said...

Kekuatan mmng dtng dr kluarga.. Nak2 suami..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™