8 September 2014

Cabaran 30 Hari : 5 lagu cinta kegemaran anda #day8.

Semua lagu di bawah ni adalah lagu kegemaran aku, sebab tiap lagu ada kenangan tersendiri..

Iris - Awie

- Lagu abang tuju untuk aku, berbunga rasa hati ni..

- Lagu nostalgia, minat gila!

Cinta Pantai Merdeka - Tropika

- Layan ja, tiap kali naik gunung Jerai mesti nyanyi lagu ni.

- Just for you my love, dengar ja lagu ni mesti teringat kenangan dengan abang

- "Wherever you go...Whatever you do...I will be right here waiting for you"
- Abang tuju kat aku, bestnya, corus ni ja tau! hihi

*klik link untuk lirik lagu, tq.

5 lagu cinta kegemaran anda #day8. DONE!!


9 comments:

cikpuanfairul said...

salam kenal ezyra...lagu bpr tu saya suka..lagu wajib kalo pegi karoks...

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan singgah isnin dik...wahh....lagu adik minat semua lagu lama...tapi memang best bila dgr lagu2 ni...

Sweet red cherry said...

fuh, semua pun lagu-lagu lama..tapi best kan..^_^

Lya Akif Imtiyaz said...

Salam Singgah ... Done Follow Sini ..Ada masa Jom singgah sini http://akifimtiyaz3.blogspot.com/ Happy blogging ya !!!!!!!!!1

Linakhtar said...

Assalamualaikum..waa..lagu2 yang perhhhh sayu dan best tau..BPR saya sukaa sngt... the great song... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™