1 September 2014

AINUL MARDHIAH 3 BULAN


31/5/2014-31/8/2014 Ainul Mardhiah genap 3 bulan..


Salam sayang semua, Ainul dah besar tau, 3 bulan dah, kejap ja masa berlalu,ni gambar Ainul dengan ayah, Ainul nak balik umah Tok Nor n Tok Teh, nak balik jumpa Mak Su Solehah, mak su rindu gila kat Ainul, hihi


Kepala Ainul dah keras, bonda dukung Ainul tak payah ampu kepala dah, so pasni tunggu masa nak meniarap plak la... Step by step...


Ainul dah pandai sembang, 'aqu, aqu' hihi.. dah pandai senyum, dah pandai tengok orang, rindunya bonda kat Ainul tiap kali bonda kat tempat kerja.


Jom jom nak balik dah, curi2 update...



3 comments:

Adinda Baizura Mazlan said...

Nama anak abang angkat ABM pun Ainul Mardhiah jugak huhuhu

http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

Mardiah Diana said...

Comelnyer Ainul Mardhiah...tak sedar kan dik..dah 3 bulan Ainul...

Sya Mimie said...

Comelnya.. :)
Xsbar nk tunggu bby sndiri ni kluar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™