9 September 2014

Shaklee independent distributor

Bismillahirrahmanirrahim.


Assalamualaikum. Saya NAZIRAH BINTI NORAZAM merupakan shaklee independent distributor Antara set yg di sediakan;

Set menyusu
Set berpantang
Set kurus
Set kehamilan
Set kulit cantik
Set warga emas
Set kanak2 cerdik&sihat
Set kolestrol/diabetes/jantung/darah tinggi
Set ekzema
Set gout
Set sendi tulang
Set tambah beratbadan
Set berpuasa
Set honeymoon
Set kesihatan lelaki
Set kesuburan
Skincare set
Set rambut sihat

Jom sihat, cantik dan awet muda bersama shaklee...
Sahabat shaklee anda

NAZIRAH

mukadimah nyer, semalam tak sempat nak taip, now dah ada kesempatan nak taip. Pengumuman, sesapa nak order shaklee boleh order kat aku, pm ja kat fb yang ada kat sidebar tu, harga sah2 mampu milik, nanti aku share lagi kebaikan shaklee ni. Jangan segan jangan silu tau. Korang yg follow blog aku tau keramahan aku kan, so don't worry, memang akan dapat harga special untuk korang suma..

2 comments:

Anonymous said...

go go nazira...mak percaya nazira bolehhh!!! (mak shaklee anda)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™