6 September 2014

Cabaran 30 Hari : Apa yang anda makan hari ini #day6

Saja post lambat, sebab baru ja tadi last aku makan makanan terakhir untuk hari ni, serius cam tetahu ja aku kena update bab makan, banyak plak aku isi perut aku hari ni..nah senarainya;

1. Bangun pepagi minum White coffee
2. Sarapan Makan nasi goreng dengan 2 biji telur
3. Tengahari Nasi lauk sambal udang + ikan nyor2 + air kopi pekat
4. Petang Sama macam tengahari
5. Malam Nasi ayam + Air kopi

Perghh 4x aku makan nasi hari ni dan semuanya banyak2, puas hati aku, haha

*Hati ja sakit, mulut ngan perut tak sakit.

2 comments:

Mardiah Diana said...

Wahh...bnyaknya adik makan nasi...akak kadang sekali jer makan nasi dalam sehari...hehe

Syamimi Saad said...

Suka air kopi ya.. :)
Tp xelok mnum bnyk kli dlm sehari..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™