25 September 2014

Cabaran 30 Hari : 5 wishlist anda #day12

5 wishlist anda

17/9/2014 7.58am, aku draft siap2 sebab aku tak tau bila aku dapat publish entry ni, huhu

Lama aku nyepi, terlepas beberapa cabaran yang akan aku back up kembali.
Aku nyepi n bukan sengaja tau, kekangan masa di rumah dan tempat kerja, bajet busy org kata, haha
Disebabkan hal itu juga, tanggal 16/9/2014 dengan rasminya samsung galaksi sII aku ROSAK! Maka lagi lagi lagi terbantut la untuk aku update blog. SOB SOB SOB..

5 wishlist

1. Nak handphone!! Huwaaaaaaa… ;(
2. Berjaya dalam semua bidang yg diceburi
3. Nak ada rumah sendiri ;)
4. Nak keja opis hour, cam praktikal skang.

5. Nak beli almari pinggan kat mak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™