28 September 2014

T-Shirt Menyusu Sweet Muslimah #SALES!!

Untuk ibu2 menyusu di luar sana mesti tercari cari kan baju menyusu yang selesa dan cantik, tak terkecuali aku, masa mengandung pun aku dah start usha baju2 nyusu, dan ternyata baju menyusu sangat2 diperlukan, terutama untuk ibu2 yang direct BF.

Tak dinafikan banyak pilihan baju menyusu di pasaran skang, tapi pasti kita nak yang terbaik kan, nak yang selesa, nak yang cantik, nak yang bergaya, bak kata suma nak yang baik2 ja la..hihi

Kat sini aku nak promot baju menyusu dari sweet Muslimah, memang TERBAIKKK aku gtau, selesa, kain cotton yang berkualiti, service yg supperb, beli sekali rasa nak beli lagi, pakai sekali rasa nak pakai lagi, haha..

Baju pertama aku beli..
Skang tengah ada SALES tau, untuk clear stok, harga asal RM69 sales tinggal RM49 sahaja. Tunggu lagi tak beli, haha.. klik ---> SINI untuk tengok baju mana yang masih ada. Sebab stok dia sangat2 terhad, sesapa terlepas sale ni sangat la rugi!!

Ni plak baju yang aku baru order.
Haa, jangan kata aku pun baru nak order tapi dah promot kencang, aku jer baru nak masuk 2, adik aku dah dekat 10 pasang pa baju dia, haha, dia la yg dok promot kat aku sampai aku jatuh cinta kat baju Sweet Muslimah ni. Baju kat atas ni dia dah order warna grey, sayangnya time aku nak order saiz s dah habis, Dia beli plak warna ni, katanya selesa dan senang nak nyusu, kelmarin baru sampai, aku punya hari ni baru post, insyaAllah esok sampai. Post serius cepat, aku letak alamat kampung kot, hari ni order esok dah sampai, TERBAIKK!!

Adik aku ada satu baju ni
Jujur aku pun teringin sangat nak jenis ni, tapi saiz aku dah habis, haa, mungkin juga dah kehabisan stok. Tunggu apa lagi cepat klik SINI untuk tengok koleksi yang lain, eh, baju muslimah yg bukan menyusu pun ada tau, suma cantik2.

Aku jatuh cinta!! haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™