2 February 2013

Waktu bila aku on9?

Kehidupan sebagai seorang isteri banyak tanggungjawab yg kena dilaksanakan, tambahan pula bila duduk sekali dengan MIL ( tiru singkatan akak2 senior= mother in law ). Kena pandai la curi masa untuk on9, hadap laptop ni, jadi aku nak story la bila masa aku on9.

Pagi2 dalam kul10-11 dah settle kemas dapur aku curi2 jap masuk bilik n on9, tengahari plak tolong mak masak, buat jerla apa-apa yang boleh dibuat kat dapur tu,hihi

Petang, dah setlle makan tghari, solat, time untuk rest la, jadi dalam 3-6 tu aku ambik la masa untuk on9, tapi tak tentu masanya. Kul7 cam biasa layan "Setia Hujung Nyawa", kekadang miss juga sebab skang kan lambat malam, jadi kul7 tu dok melepak kat luar lagi..haha

Malam, dah mandi solat semua, makan malam (sebab tu la aku makin montel, kat umah tiap malam makan). Settle semua lepak dulu depan tv, buat apa patut, kalau xda cita best tu kul9.30 aku dah on9, kalau ada cita best kekadang tu 11.30 baru on9, ikut la tak tentu, on9 jer sampai ngantuk, kalau mak ayah tdo awal, aku lari masuk on9 dalam bilik, penakut la katakan, abang? cam biasa la, kuar menyembang umah member, huhuhuhu

Okey...Ni la waktu aku on9 time cuti sem gini, boring bila dah settle buat semua keja, ni la keja aku skang, haha.. Layan jer blog ni, sebab tiap hari pasti akan ada entry2, segmen2, atau GA2 dari blogger lain, sebab tu tak pernah jemu.

* Feb, nantikan mini GA di hujung Feb nanti, insyaAllah dalam perancangan, bila dah confirm akan diumumkan dan dilancarkan..doakan yer, 1st time nih..hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™