19 February 2013

Jangan menyesal di kemudian hari..

3 malam dah aku kat U, malam 1st aku tidur sorang n berjauhan dengan abang, aku tak nangis pun, kuat tak aku, malam 2nd member aku teman, aku tak nangis juga, tapi malam ni air mata aku ngalir..

Hari ni orang ajak kita jumpa, ada hal, teringat, nak sembang o apa2 ja la, dengan sengaja, ah malas la, tak nak jumpa, macam-macam alasan bagi, ditakdirkan Allah sesuatu terjadi, saat tu dah tak guna nak menyesal, meratap, kenapa kita sering mengsiakan masa dengan orang yang kita sayang, bukan selamanya dia akan jadi milik kita, bukan selamanya kita dapat tengok senyuman dia, gelak tawa dia, tangisan dia, sementara masih ada waktu hargai la, jangan siakan masa yang ada, kelak menyesal tak ada guna..

2 comments:

Iyraa Cariyno said...

jom join segmen nie.Hadiah gempak2..

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/02/worniojowo-giveaway-by-wanynaziar.html

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selagi org yg kita sayang masih ada kena hargai betol2 kan..nanti dh xder tk guna nak nyesal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™