6 February 2013

CONTEST : BLOG BERTUAH 2013

klik SINI untuk join..
Tengah2 blogwalking terjumpa la contast ni, nak tamat tempoh dah pun, tapi sempat lagi nak join,  jangan lupa klik kalau nak join.

Owner suruh nyatakan 3 sebab kenapa blog aku wajib terpilih untuk BLOG BERTUAH 2013

1. Sebab aku nak 2013 diisi dengan kenangan terindah.
2. Sebab aku baru ja lepas edit blog, berwajah baru, untung la kalau bertuah kan.
3. Sebab aku sayang sangat kat blog aku ni, kalau terpilih sebagai blog bertuah 2013 aku la orang paling hepi..;-)

Hope blog aku ni tersenarai la dalam konep 4T yang owner tetapkan..
Tarikh Tutup Penyertaan dilanjutkan kepada  : 7 Februari  2013 jam 12.00 tgh malam 
Jom pakat2 join, esok dah tamat..


3 comments:

nabila biela said...

wahhh comey blog sekarang..heee..gudluck

Unknown said...

ASSALAMUALAIKUM. SALAM KENAL. SINGGAJ DR CONTEST YANG SAMA. JOM KE BLOG SAYA http://samdia.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html DONE FOLLOW

NASZ said...

As salam kenal. dah follow awak.

Saya terjah dari segmen yang sama.

Jemput ke blog saya.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™