30 January 2013

TERBIASA BERSAMA~

Di sini kau dan aku terbiasa bersama, cewwah, buat layan lagu plak, di sini tu di mana? Di mana lagi kalau bukan di rumah, ngee~ Terbiasa bersama maksudnya aku dan abang dah terbiasa bersama, hari-hari tengok muka, hari-hari gaduh, hari-hari ngusik, hari-hari peluk cium, opsss..hihi

Takuttt, huhu, bukan apa bila dah terbiasa bersama parah juga la nak lepas abang g. Bayangkan abang balik 29/ 11/2012.  29/12/2012=1 bulan, 29/1/2013= 2 bulan. Masa abang balik bulan 11 tu aku still kat U, tapi tiap2 minggu aku balik tau, WAJIB. Sampai la last aku exam 10hb, aku balik tu sampai la skang tak pernah berenggan dengan abang tau, huhu.

Pasni kalau abang dapat panggilan nak kena g laut, alhamdulillah rezeki, lama dah abang bercuti, tapi 1st nak lepas abang g dan sementara nak biasakan diri tanpa abang adalah satu waktu yg teramat sukar untuk aku. Berendam air mata juga la, huhu.

Apa pun aku selalu doakan yang terbaik untuk abang, aku akan sentiasa berfikiran positif dengan segala yang Allah bagi kat aku, berjauhan dengan abang pasti ada hikmahnya, sesungguhnya Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk kita, aku redha, doakan abang dapat panggilan kerja, amin.

2 comments:

Nora Karim said...

dekat ke jauh ke bukan persoalannya... yang perlu dijaga adalah kesetiaan cinta bersama... chill! (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™