25 January 2013

BUNGA TELUR (^_^)

Malam ni aku buat bunga telur dengan mak mertua aku, ngeee~
Tolong mak mertua siapkan bunga telur untuk di bayar kepada tuan kenduri esok, kan masa kenduri aku dan abang dia bagi bunga telur kat mak, so time dia kenduri kena la bayar balik. Bunga tu beli siap dah la, kita ni just letak telur ja. Jom layan 2-3 keping gambar bunga telur tu.



Cantik tak cantik tak...hihi

2 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

rajin nazirah tolong MIL...menantu mithali ni :-)

NaZiRaH @ ezyra said...

@Wanieys a.k.a IbuQalief

hihihi... mak mertua macam mak sendiri juga akak..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™