16 January 2013

AKTIVITI PAGI NI.....



Bangun pagi ni basuh baju, kan kelmarin beli nurget, so pagi ni aku sarapan nurget la, mak takdak, g tempat ngaji, ayah plak g bawa lori, adik g sekolah, so tinggal la aku ngan abang ja kat umah, abang macam besala tak bangun lagi, aku pun sambil basuh baju tu goreng nurget untuk sarapan, dah memang tabiat aku kalau nak makan tu nak buat ala2 omputih, sudu garfu bagai, bajet kan, haha. Sambil tunggu mesin tu memutar mutar baju aku, aku pun duduk la bersila depan tv sambil makan nurget ngan air milo. Tetiba ja teringat rutin aku masa kat port Dickson dulu, macam tu la, bangun pagi2 kejut abg g kerja, buat air untuk abang, hantar abang kat depan pintu, bila abang dah g, aku melangut depan tv tu layan astro sampai kul10, then baru nasuk dapur goreng nurget, buat air, sambung balik tgk tv, gaya? Ofcoz  la gaya omputih nyerr, ada sudu n garpunya, ngee~
GAMBAR GOOGLE, TAPI ALA2 NI JUGA LA, TEMPURA NYERR, SEDAPPPP..


*aktiviti petang ni, malam kang update k, lunch jom.. ;-)

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™