13 January 2013

KALAULAH AKU ADA ANAK...

Kalaula aku ada anak, mesti aku tak sunyi kan, sekurangnya bila aku sorang2 ada juga peneman aku, penghibur hati aku, ada tempat aku nak nyembang, marah2 manja, didik dan ajar itu ini, serius kalau dok sorang2 ja mula la terfikir semua ni, orang lain takkan faham apa yang aku rasa, boring bosan semua ada, kekadang boleh membawa kepada hiper tension tau.

Tak tau nak luah camna, serba tak kena.

6 comments:

QasehnyaRania said...

in shaa Allah..
ada nanti..
ciksu lagi la sunyi dah 5 tahun. blk rumah je kosong. tiada hilai tawa anak2..

Isma Emilia said...

insyallah rezki Allah sentiase ade.. :)
btw,thnx follow..sy follow balik ye :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

In Shaa Allah nanti ada la rezeki timang anak sendiri

NaZiRaH... said...

@QasehnyaRania

huhuhu..yang 2 tahun ni pun sunyi apatah 5 tahun, moga kita diberi rezeki olehNya yer ciksu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™