20 January 2013

DAH CEKAP BAWA KERETA!


Aku dah cekap bawa kereta tau, alhamdulillah, nak kata sampai boleh rempit tu tak dak la, tapi kalau setakat nak ulang-alik dari umah aku ke UUM tu dah tak jadi masalah dah, dah banyak kali tau aku sewa kereta n balik kg. sorang2. Kan kat dalam entry INI aku ada cerita pertama kali aku bawa kereta sorang2,  itu pun g boh minyak n dalam UUM, lepas ja pada tu keyakinan diri aku bertambah untuk bawa kereta, sebab tu aku ajin sewa kereta balik kampung, dah abang galakkan aku, tunggu lag..hihi. Bukan setakat jalan sorang2 ja, aku pernah bawa kakmas n diana sama, kami kena keluar g interview pegawai kat Jitra, pegawai Kebajikan Masyarakat. Alhamdulillah kami selamat juga sampai, siap g Jitra Mall tengok wayang lagi.

Kami balik malam tau, sebab habis ja tengok wayang kami singgah umah kakmas, lepak2 situ dalam kul 10 juga la kami bertolak balik. 1st time aku bawa malam.. ok jerrr…hihi

Skang aku dah boleh kawal darah gemuruh aku, dah boleh kawal rasa gelabah aku, alhamdulillah setakat ni, insyaAllah di masa akan datang juga.

BUKAN PAMERAN LAGI, ngeee~

6 comments:

Mrs.Wanida said...

Practice make perfect!! ; P

NaZiRaH @ ezyra said...

yes...saya tak dapat buka blog awak..;-(

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah lama2 nanti mesti cekap hehe

QasehnyaRania said...

yeayy..alhamdulillah.selalu biasakan diri k :D

NaZiRaH @ ezyra said...

@QasehnyaRania

YER CIKSU, BILA DAH BIASA BARU COFIDENT..HUHU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™