6 January 2013

IMBAU KENANGAN DGN ABANG

Hihi, skang JUARA LAGU KE-27...

Ok, kelmarin 5 Januari 2013, adalah hari pertama aku dan abang mesej, 8 tahun yang lalu, lama dahhh.. tapi semua tu masih segar dalam ingatan aku, kalau nak tau rentetan perkenalan aku n abang boleh baca kat SINI.. detik perkenalan kami, sapa sangka akan sampai ke jinjang pelamin.. Banyak sangat dugaan dan rintangan yang ditempuhi akhirnya alhamdulillah ada juga jodoh kami...

Juara lagu tahun yang sama, masa tu kami hanya sebagai kawan ja, takdak perasaan lagi ngee~, hanya mesej sebagai kawan, 16 Januari 2005.. Juara lagu yang ke 19.. Kena perli dengan abang, abang cakap juara lagu tak masuk SPM, masa tu aku baru tingkatan 4, haha. budak sekolah! abang plak 21 tahun.

Ok la nak dengar sapa juara tahun ni..hihi

Apa pun aku bersyukur atas anugerah ini, abang sangat istimewa dalam hidup aku.
Sayang abang!

Jumpa next entry!

5 comments:

nor aishah said...

salam...awk di tag =)
http://noraishahzaharom.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

IntaNBerliaN said...

best gak sekali sekala ulit kenangan kan.. hihii

NaZiRaH... said...

@IntaNBerliaN

hihihi...itu la...tersenyum sendiri..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sekali sekala mengulit kenangan mmg best kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™