13 January 2013

TAK DAPAT NAK PUASKAN HATI SEMUA ORANG~



OK... apa pun yang kita buat tak dapat nak puaskan hati semua orang, apa yang kita suka tak semua orang akan suka, dan apa yang orang suka tak semestinya kita suka. Kita buat yang ini, satu pihak di sana ok, satu lagi pihak di sana tak ok. Jadi biarlah orang nak kata apa pun, asalkan kita tak kaco hidup orang sudah. Contoh disini, lagu yang ada kat blog, yer tak dinafikan ada orang santai ja layan lagu blog2 lain bila blogwalking, dan ada juga yang rasa terganggu dengan lagu tersebut. Betulkan kita tak dapat nak puaskan hati semua pihak.

Di kesempatan ini aku nak mintak maaf pada sesapa yang sudi singgah blog aku n rasa terganggu dengan lagu kat blog aku ni, aku mintak maaf bebanyak. Tapi aku tak berdaya nak buang lagu ni buat masa skang sebab lagu ni adalah memori aku dengan blog aku, 1st time seorang gadis yang tak tau apa2 tentang dunia blog cuba untuk wujudkan blog sendiri, dan lagu ini la yang jadi penyeri. Sehinggakan kalau dengar kat radio pun aku terasa macam tengah buka blog sendiri. InsyaAllah di masa akan datang aku akan cuba carikan player yang ada butang pause n play tu agar sesapa yang rasa terganggu boleh la pausekan ja lagu tersebut. Aku mintak maaf sekali lagi.

Percayalah setiap lagu pasti ada memori pada seorang individu, kekadang dia bukan sesaja nak letak lagu tersebut, pasti lagu tersebut mengingatkan dia pada sesuatu... (-,-)

2 comments:

QasehnyaRania said...

ya betul tu ;D
wah..menarik la blog skrg.warna purple gitew ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™