8 January 2013

SETAHUN DAH..

Hihihi...sedar tak sedar dah setahun dah aku berblogging, aku start awal tahun lepas, 3 hb Jan, tapi aku stop lama, bulan Jun pulak baru aku aktif balik, saja buat blog ni, tengok orang buat nampak menarik, boleh cita apa ja kita mau sebab tak semua tengok, kalau fb macam open sangat ja.. setakat ni blog ni hasil tangan aku sendiri berpandukan blog tutorial yang aku follow. Tapi tak lama dah, insyaAllah kalau ada rezeki blog aku akan berwajah baru. ngeee~ akan ada Header,banner,watemak,footer, signature,favicon & NHO icon (new,home,older icon) shoutbox frame & cursor, Like, Tweet & G+ icon, hihi pakej yang aku nak ambik nnt.. semuanya untuk tatapan aku n yang sudi follow blog aku.. (^_^)

Kalau nak tengok apa yang tulis masa mula2 berblogging boleh klik SINI dan SINI.. (klik jer, blog aku auto new tab)

Follower?
Semenjak aku aktif join GA tentang tambah2 follower ni, follower aku naik dari 12 orang jadi 29 orang,hihi. Satu pencapaian buat diri aku sendiri, tak kisahlah orang lain sampai beratus, ada yang beribu n ada yang berpuluh ribu, itu rezeki diorang. Bagi aku ada orang sudi follow pun dah alhamdulillah, tak kisah la berapa banyak..

Follower setakat ni, thanx suma..
Blog favourite?
Tiap orang mesti ada blog favourite masing2 kan, aku pun ada, 3 blog.. INIINI dan INI.. bukan bermaksud yang lain tu aku tak suka, blogwalking adalah salah satu hobi aku, insyaAllah kalau ada masa aku akan round suma yang ada, cuma favourite di sini maksudnya kalau aku on laptop aku WAJIB akan buka blog2 tersebut. Hihihi.. ok la dah banyak bebel, hingga jumpa lagi!

* best dok umah dengan abang...;-)

4 comments:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.teruskan menulis ye :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dah setahun yer...keep it up yer nazirah..teruskan menulis...

wah xsgka nazirah suka bca blog akak..terharu rasa....tima ksih yer sbb sudi jd kawan n support blog akak :-)

IntaNBerliaN said...

oooo blog nazirah setahun bln 1 yer... kak ina bln 2... :-)

*eh, blog akak tersenarai ek.. hihii... thanks tau :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™