1 January 2015

Permainan Tradisional Ainul

Entry pembukaan tahun 2015, nak cerita perihal anak dara dengan permainan tradisional dia. Hihihi
Ainul suka betul main plastik. Tak kisah lah plastik apa pun. Asalkan berbunyi. Kecik2 dulu (mcm sekarang dah besar) sebelum dia pandai pegang barang, dia suka tengok plastik. Ralit ja dia tengok. Now bila dah pandai pegang barang memang suka klu bagi plastik.
Tengok tu plastik wipe tisu..hihi. kan plastik tu bunyi dia 'garang' sikit. Kemain suka Ainul. Bila dah habis jer wipe tisu tu, aku gunting tiap bucu yg tajam tu. Now itu la salah satu permainan Ainul. ;) 


1 comment:

h- Zinnirah said...

inshaAllah bijak budak cikunit ni ^^ suka meneroka, mudah tertarik. semoga membesar dgn baik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™