27 January 2015

Ainul Check Up 8 Bulan

Assalamualaikum..

Hari ni Selasa 27/1/2015 date Ainul Check up klinik untuk 8 bulan.

Bangun pagi macam biasa buat bubur. Nyusu Ainul. Anak dara bangun lambat juga hari ni, hihi. Lega la bonda dia boleh buat kerja dulu.

Dah bangun, mandi dia, siap dia comey2. Kul 11 baru gerak dari rumah. Tak sampai 5 minit pun nk gi klinik tu. Gi ngan tok dia. Rempit ngan Mini. Sampai klinik, xdak org, kami ja..haha.

Last timbang hari tu masa Ainul 6 bulan. Ainul Mardhiah timbang untuk 8 bulan, berat naik dari 6.3kg ke 7kg, tinggi pun naik dari 61cm ke 64cm. Tapi misi cakap tinggi Ainul kurang, patutnya 66cm. Takpala misi, kurang 2cm ja. Janji anak saya sihat walafiat.

Next check up masa Ainul 10 bulan plak, misi bagi 24/3. Masa tu Ainul dah boleh jalan dah pa. Kedek2 dalam klinik tu. Haha

Nak belanja gambar Ainul ngan bonda berselfie. Sebelah pegang kamera sebelah pegang Ainul..
#ainulmardhiahmohdezri
#permatahatiayahandabonda


4 comments:

QasehnyaRania said...

alolo semangat ainul..
pipi tu.. comel

Nur Inani said...

comelnyaaa inul. dah lapan bulan dah dia :D

IntaNBerliaN said...

a'aa kan, ntah2 10 bln tu dh blh jln... comel je tgk kecik2 duk kedek2 jln.. hihi

Fadzi Razak said...

Anak sama comel dengan mak. hehehe.

Anyway, salam singgah dari follower #815. Dari segmen kak mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™