15 January 2015

Ainul balik kampung dengan ayahanda & bonda

Kelmarin tdo lambat, kul4 pagi. Bangun pagi memang ngantuk gila. Terlelap balik sedar2 ada org ketuk pintu. Rupanya abg balik dari Penang, x masuk keja kot hari ni. Pepagi dah terjengul depan pintu.

Petang td ajak abg balik rumah Matang Kong, dah rindu sangat kat adik putih aku. Banyak hari juga tak balik. Abg x banyak songeh on ja. Yeayyy. Cepat2 aku siapp..
Dah bersiap comey2 wajib la selfie..hihi
Balik tu kemain lagi maksu solehah dia pkai bju lawa2, rupanya baru balik dari rumah tok, x lama aku duduk dia pun mulala tanggal baju seluar tinggal pampers ja. Putih putih..
Maksu Ainul, Nuraisyah Solehah a.k.a adik putih
Boleh dia tidoq depan pintu, haishh, pejam celik kejap ja dah 2 tahun 6 bulan adik bongsu aku ni!! 

Oleh kerana terlalu penat ayah Ainul melepak sorang2 kat atas buaian. Sengaja aku bawa Ainul gi kaco ayah dia. Hihi.. dengan senang hati Ainul join lepak dengan ayah dia..

Tengok betapa baiknya Ainul mengaco ayahnya tdo..haha
Dekat maghrib kami bertolak balik, esok abg kerja. 

#permatahatiayahanda&bonda
#7bulan15hari


3 comments:

h- Zinnirah said...

sihatnya.. gedebub gedebab. semoga membesar jd manusia yg baik dan cantik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™