3 February 2015

MAHU HADIAH APA YAA....( VERSI FARAH QUEEN)

Mau kasi bintang berapa yaa.. -Farah Queen
Mau hadiah apa yaa.. - Nazirah

Haha, tanggal 2 Feb kul 12.27am aku dapat mesej dari abang tanya aku nak hadiah apa sempena birthday aku, time tu aku dah tdoq, aku terjaga kul 2 tu tengok hp ada wasap abg. Dengan keadaan mamai aku balas icon tu, pastu tdoq balik..hahahaha..

Tak terfikir pun nak hadiah apa, kenapa abg tanya. Hmm.. tahun lepas x tanya pun, hadiah pun x bagi. Sedih betul. 2 tahun sebelum ni bawa aku p kedai beli kasut. Huwaaa. Lelaki ni tak tahu ka makna hadiah. Sesuatu yg diberikan tanpa pengetahuan penerima. Klu bawa aku pi beli tu bukan hadiah tapi BELANJA, ngeh ngeh, belanja tu hari2 pun aku mau..hahahahaha.. gelak jahat!

3 tahun sebelum tu best! Sbb dapat hadiah, abg bagi jam!! Jam angrybird lagi. Warna biru. Jam loceng macam jam dulu2 tu. Kalau bunyi 1 rumah boleh jaga. Dok elok gi sampai sekarang :)

Tahun ni abg tnya, nak tau ka hadiah apa bb nak? Bb nak pi SARAWAK, p rumah Kak Chik. Pastu nak gi jalan kot SARAWAK, then gi KOTA KINABALU. KUNDASANG. Abg, Bb, Ainul, kakchik n anak beranak dia. Bestnyaaaaaa...
Itu akan jadi hadiah harijadi paling bahagia dalam hidup bb.

Pilihan lain, hmmm, bb nak gi bercuti, last p Bukit Merah masa kandungan 34 minggu. Now Ainul dah 8 bulan. Jadi katak bawah tempurung, nk juga tengok dunia luar. Release pegi bercuti kat mana2. Kita bertiga..

Ok, itu wish bb.
Tq.

1 comment:

Nur Inani said...

selmat hari lahir akak. semoga ceria ceria selalu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™