19 February 2015

Al Kisah Perfume Aku

Sempena birthday aku hari tu, banyak juga aku beli reward untuk diri sendiri dgn menghabiskan duit elaun daripada abg,kuikuikui, antaranya kasut, perfume dan b**. Hihihi. Story pasal kasut done! Story bab b**, rasanya tak perlu kot, cukuplah aku katakan aku beli sale 3pcs RM50, dan aku bli 6 pcs, hambik kau, haha. Untuk entry ni aku nk cita pasal perfume.


Kenapa DKNY??

Al Kisahnya, aku pernah menang miniGA yang dianjurkan oleh kak Ina IntaNBerlian. Hadiah untuk miniGA tu adalah mini perfume DKNY delicious night. Serius memang wangi yg teramat. Tapi sayangnya jodoh aku dgn perfume tu x panjang, siang aku dapat, malam tu juga adik ipar aku bg pecah. Redha ja. Nak marah pun x guna sbb benda dah pecah.

Teringin juga nak bli yg botol besar, survey harga memang mahal klu yg ori, yg reject ori pun mahal juga. Huhu.

Entah camna 1hari aku nekad nak juga beli. Kebetulan ex roomate aku masa kat poli dulu jual perfume, aku pun tnya dia ada x DKNY jenis tu. Alhamdulillah ada. Terus order. Murah ja dia jual. Kira harga mampu milik. Memang wangi.. ;)

2 comments:

Unknown said...

suka tgk design perfume yg creative..

Anonymous said...

Wah...untunglah sis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™