8 February 2015

Herbal Blend Bantu Kurangkan Alergik Anak Sedara

Nak cerita ni satu hari tu adik aku kat Sarawak order Herbal Blend sebab anak dia yg 2 tahun (adik adam) melecet teruk kat bahagian bawah pinggang tempat pampers tu. Dia order sekali OMEGA GUARD untuk dia, nak kurus katanya. OMEGA GUARD kan agen pembakar lemak.

2 hari lepas dia sapu dia hantr pic ni, hepi sangat katanya sebab dah kering, gambar sebelum tu teruk sangat sampai dia pun x sanggup nak tangkap gambar. Alergik pampers.
Alhamdulillah, dia ikhtiar dengan Herbal blend berkesan. Memang teruja la dengar dia gtau aku tu. Tumpang hepi, sebab aku tak sanggup tengok. Cer bayang ni gambar selepas, dah kering, camna la gambar sebelum.

Jadi untuk sapa yg anak2 ada ruam lampin, ruam susu, alergik, ekzema bleh sapu Herbal Blend ni. Abstrak semulajadi tanpa bahan kimia, tanpa paraben!!

Memang sangat2 disyorkan.


2 comments:

SalinaJohari said...

stuju....HB selalu spare kar rumah...dear..link k.sal dah singgah ke...hehehe....tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™