24 February 2015

Ainul panas badan

22 Feb 2015 hari bersejarah buatku. Anakanda tersayang start panas badan.

Nak tumbuh gigi?
Nak tumbuh akai?
Nak boleh jalan?
Keadaan cuaca sebenarnya..

Hujung Feb Ainul genap 9 bulan. Dah sepanjang tempoh itu ini kali kedua Ainul panas badan. 1st dulu masa baru balik dari hospital, Ainul baru 3 hari.

Kali ni Ainul demam diiringi selsema. Sedih sangat tengok anak tak sihat. Nangis aku!!


8 comments:

sayidah napisah said...

cuaca panas skrg.kena byk minum air

Inani Hazwani said...

kesiannya ainul. semoga cepat sembuh sayang ^^

hidayu ayumie said...

tula kalau anak sakit je dgn kite2 susah hati kan

Eny Abdullah said...

dtg sini dan follow dr segmen Diari Jejaka Hangat
http://enyyusnizar.blogspot.com/

Kathy R'bain said...

Kerap mandikan ainul ye zira..

QasehnyaRania said...

acaner dgn ainul hope dh sihat skrg
rania dh dua kali kena selsema
alhamdulillah kali kedua ciksu try buat teknik percussion tu . dua hari je dah baik..
selain letak kunyit dihidung
minyak bawang putih sapu didada dan belakang anak ..

hannah aziz said...

Alahai.. siannyer ainul. Umur baby kita dekat2. Baby saya bln 4 ni masuk 8bulan. Baby bf lagi ke nazirah? ibu kena jaga makan taw. Lebih kan vitamin C dalam pemakanan. Boleh tambah imuniti badan baby. BTW, thanx bagi saya hadiah. suka sangat klip yang comel tu.. thank you..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™