16 February 2015

Ainul kaco Maksu tdoq


Al kisah 1 hari tu adik Solehah ( maksu Ainul ) mai umah dengan adik Nasihah ( mak teh Ainul ). Elok ja masa nak sampai tu Solehah boleh p tdoq atas motor. Sampai ja umah kak Nasihah dia angkat la letak atas katil dalam bilik aku. Masa tu Ainul tengah main2 atas katil. Nampak ja maksu dia dok tidoq, terus kalut mai. Tak dok senyap. Robek habis muka maksu, yang maksu plak bleh lena x sedar apa, ngantuk sangat gamaknya. Haha

Solehah sayang gila kat Ainul. Klu aku tak balik lama ja dia kalut la gtau mak ayah nk tengok bb enun. Klu aku balik tu main tak hengat. Org ajak p kedai pun tak layan dah. Nak dok ngan bb enun dia.

17/2/15 ni genap la 2 tahun 7 bulan

4 comments:

Bbwana adienia said...

Comel ja tengok gelagat ainul kacau maksu nya..hihi..

Nur Inani said...

comelnyaa lah anak akak ni ^^

Kathy R'bain said...

amboi ainul..eh,tak letak watermark ke sis?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™