12 February 2015

akhirnya dapat juga kasut yg diidamkan..

Masihkah korang ingat pada 1 entry aku yg menyatakan aku berkenan 1 satu jenama BATA. Entry bertajuk
ainul-dah-ok-bila-keluar-malam

Ini ayat aku dalam entry tersebut..

"Opsss. Alamak TERbekenan plak kasut BATA tu, pejam nampak celik pun nampak ni. Camna camna, harga dia sangat memikat sesweet designnya. Tau berapa. RM59.99. Kelas ko, psiko kuat! Klu letak RM60 kan nampak mahal."

Baru2 ni 9 Februari gi Jitra dengan ayah n adik Zirah. Mmg tujuan nk bli kasut tu pun sbb dah dpt lampu hijau dari abg. Hihi

Sampai ja kedai BATA tu, tengok la rak atas tu, tempat kasut tu diletakkan. Betapa kecewanya hati ini bila kasut tu dah tak dak kat situ. Sob sob sob.

Memang rasa kecewa. Aku pun melilau la kot tempat lain kot2 dia dah ubah tempat. Sekali terpandang. Wahh ada la.. Tengok tag RM88 untuk 2 pasang!! Senyum leret la aku. Aku tnya klu sepasang camna? Jurujual gtau klu sepasang jatuh harga asal. Perghh. Beza RM 16 tuu.. Tapi sapa pulak nak share dengan aku. Rezeki aku tiba2 adik Zirah gtau dia nak. Hihi.

Maka dapat la kasut yg aku idamkan dengan harga RM44, hihihihi. Alhamdulillah. Cantik kat mata aku. Kat mata org i don't care. Kuikui
Ini la kasutnya. Simple. Kasut adik Zirah pun sama design jugak. Cuma warna kelabu dan line ungu tu kaler turqois.

Hepi sangat!! Tq untuk abg sbb bagi green light..love you!!

3 comments:

Mardiah Diana said...

Salam singgah pagi dik....cantiknya kasut tu...

Anonymous said...

cantik kasut dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™