25 February 2014

Pengumuman Nazirahnyerr miniGA sempena 3rd Anniversary

Seperti yang semua maklum, bulan ni takda keychain miniGA #7, sebab akan digantikn dengan Nazirahnyerr miniGA sempena 3rd Anniversary, sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke-3 pada tarikh tersebut, 3 tahun dah, kejap ja kan masa berlalu.. 

Syukur alhamdulillah, tahun ni sambut ulangtahun bertiga dengan baby kecik, baby kecik skang makin aktif menendang nendang perut bonda dia tanpa mengira waktu, siap sempat rakam video send bagi ayahanda dia tgk lagi, hihi. 

Ok,back to the story, Nazirahnyerr miniGA sempena 3rd Anniversary akan berlangsung pada 27 Feb 2014, iaitu pada tarikh keramat kami..;-) dan akan tamat pada 17 Mac 2014, nak tahu kisah 17 Mac boleh klik SINI..  Kira MiniGA ini akan berlangsung selama 19 hari. Tak lama dan tak cepat..;-)

Terdapat 9 hadiah untuk pemenang bertuah. Pemilihan pemenang menggunakan random.org jer...

Gambar hadiah ada dalam entry miniGA, random pertama 1 frame untuk satu pemenang, random 2-3 akan dapat sepasang keronsang, random 4-9 akan dapat keychain.

Harap ada yang sudi join miniGA yang tak seberapa ni..;-)

3 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah selasa dik....InsyAllah akak nak join...dan Happy Anniversary,semoga sentiasa bahagia hinggan ke Jannah...

Nonny said...

tahniah ye
happy anniversary :)
apa apa pun nanti nak join lah hehehe

QasehnyaRania said...

in shaa Allah. ciksu akan join..
lagi 2 hari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™