21 March 2013

♥ TAHNIAH!!! PEMENANG "Mini GA sempena 2nd Anniversary"

Sesungguhnya ini adalah cabutan kali pertama dan tiada ulangan cabutan, Allah dah tentukan rezeki tersebut kepada yang terpilih, saya cabut ni tanpa sedikit pun pilih kasih, No.1->>No.34..

Cabutan pertama: Buku Diari Seorang Diplomat Hikmah Yg Tersirat
Cabutan keduaRumpai laut gred AAA.
Cabutan ketiga: Hadiah buku nota+bookmark..

1.36 am start cabut undi.....




 Tahniah buat pemenang, buat semua pemenang boleh tinggalkan maklumat seperti berikut:
 Nama penuh:
Alamat surat menyurat:
No telefon:
No menang:

p/s: Para pemenang boleh tinggalkan maklumat tersebut di entry ini, maklumat anda tidak akan di publish...tq..;-)

Kepada yang tidak menang, mungkin kali ini bukan rezeki anda...apa pun jutaan terima kasih diucapkan atas sokongan semua..;-)

10 comments:

Eyma su said...

tahniah pemenang..hehe..(^_^)

uks world said...

tahniah kepada pemenang...

Kasih Lestari said...

Takde rezeki....tahniah pada yang menang

isabella idura said...

Serius ke saya???? Waaaa.. macam tak percaya. Thanks Nazirah yg cantik. Macam tak percaya la. Serius happy sgt. Pertama kali ni!!!!yeahh.

Fadzillah said...

Tahniah kepada pemenang yang bertuah.

isabella idura said...

nazirah, book comel tu tak sampai lagi la. Sedihnya. Bella salah bg alamat ke? sedihnya.

isabella idura said...

nazirah, book comel tu tak sampai lagi la. Sedihnya. Bella salah bg alamat ke? sedihnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™