16 March 2013

♥ BUKAN AKU TAK BERSYUKUR

Bukan aku tak bersyukur, cuma aku tak selesa, sebab tu aku nak kan bentuk badan aku yg dulu, memang la tak ketara mana tapi diri aku, aku rasa, jujur aku memang tak selesa, memang dari dulu lagi aku dah gtau abang yang aku memang tak suka gemuk, huhu, aku berusaha dengan caraku sendiri, moga ia memberikan hasil yg aku inginkan.. Perut, lengan, paha, belakang badan, muka...

abang pernah tegur "muka bb nampak bulat skang" huhuhuhuhu..taknakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....

-GOOGLE-

3 comments:

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

diet la.. kurangkn makan nsi sis ;) mkn skali shri je, tu pun jgn lbih dr sesenduk .

QasehnyaRania said...

kalau kena tegur mmg tak selesa kan.. rimas :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™