2 March 2013

2 tahun dah..27.2.2013


Ditakdirkan tahun ni kami berjauhan ketika menyambut ulangtahun perkahwinan yang kedua, abang jauh di lautan sana, kol msj, langsung tak boleh, kami hanya berhubung melalui chat d fb ja, itu pun kekadang ok kekadang tak, dan kebetulan malam anniversary kami abang langsung tak dapat on fb, sedih sangat, kira kul 12.00 tu tak dapat contact abang, keesokannya baru abang mesej:


Terharu sangat2, sebak bila abang ucap camtu, rindu sangat kat abang!! malam ni dah masuk malam ke4 ke-8 tanpa suara abang, tapi aku rasa macam dah lama sangat... Aku tau kalau abang balik pun aku kat U, tapi at least aku dapat contact abang, kol abang mesej kaco abang, huhu, seriusly aku rindu sangat!!

* harap abang baik2 ja kat sana...

5 comments:

Nao Mei said...

Allah bagi kita kerinduan agar kita sentiasa lebih menyayangi & menyintainya dear....insyaAllah Allah pasti labuhkan kerinduan adik nanti...amin...doa dari akak semoga bahagia dunia & akhirat...selamat ulang tahun pkahwinan...jadilah sesetia Siti khadijah dik..insyaAllah bahagia...

Fanaaaaaa said...

tahniah kak nazirah :)

jemput akak join segmen nihh.

http://farhanah-fan-hana-nana-ana-far.blogspot.com/2013/03/segmen-follow-sambil-tutup-mata-by-lia.html

IntaNBerliaN said...

happy belated anniversary nazirah n hubby... moga kekal hingga ke syurga

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Happy belated anniversary nazirah..moga ikatan perkahwinan berkekalan till jannah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™