30 August 2015

Photoshoot dengan bear2..

Kumpul p kumpul mai. Banyak juga ank bear Ainul. Actually yg bonda Ainul. Hahaha. Xpa la. Bg Ainul jer yg cute2 tu..
Semangat bonda susun anak2 bear tu. Konon2 nk buat photoshoot la. Elok letak jer tuan badan tu haa, nangis pulak dia nak handfon. Hadoiii.. Tangkap jugak, tak kira!! Haha

6 comments:

Mardiah Diana said...

salam singgah sini dik...alahai comelnya ainul dengan patung2 nya....

Iha Zaliza said...

Alolo sian dia.. ni gambar candid la ye kak, hihi.. kalau mintak pinjam bear2 tu mesti lagi kuat Ainul 'nyanyi' :D

Ibu Lala said...

Alor. Kalau ambik gambar dgn bear bear tu kan comey.

lia ummiirfan said...

ahahahaha... ainul niiii... nanges lak dia

Tips untuk hamil

adianiez AIDA said...

photoshoot syahdu jadik nyer :)

QasehnyaRania said...

hahaha bunda buli ainul ye.. nti ciksu denda bunda..

ppstt: serius zirah. dasyat dorang ni kan. blh pulak main potong gitu naya ke orang je

la ye ke.. ainul start dgn bubur dlu.
xpa la belajar dr pengalaman yg lalu. rania alhamdulillah la stkat ni. cma msa nak genap setahun dia xmo mkn.nk pgg mknan sndiri tp bila kita suap. dia buat uwek uwek. kemarin genap setahun sebulan, dh mula makan balik. maklum la hri tu org kalut nk tawaf rumah.baru dpt kaki. hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™