5 August 2015

Abang ke laut Julai 2015



Rezeki anak2. Abang balik 4 hari sebelum raya. Dalam masa 4 hari tu juga la ada ura2 mengatakan ada masalah kat Labuan dan abang kemungkinan akan dipanggil balik semula, kawan2 abang yg belum balik semua sangkut kat sana, padahal semua dah pakat packing beg nak balik raya, sedih kan. Rezeki abang dapat meraya dengan family.

Alhamdulillah rezeki anak2, abang flight hari raya ke3 iaitu 19 Julai, Ahad. Kerana terpaksa aku relakan demi rezeki untuk keluarga. Sempat meraya 2 hari ja dengan abang, hari raya ke3 tu kul 7 abang dah bertolak ke airport. Tapi kali ni Ainul lain macam ja, rindunya pelik, ashik panggil ayah ja, adakala aku pun nangis sekali tengok gelagat dia yang rindukan ayah dia. Yerla, tunjuk gambar ayah, panggil ayah sambil cium gambar, sob sob sob..

Masa abang nak pi tu Ainul x bangun tido lagi, malam tu pulak abang balik Ainul dah tdo, memang dia terasa sangat la kot.

Kali ni abang tak gitau abang p lama mana, so aku tunggu jala bila abang nak balik, nasib la boleh wasap kol video kol bagai, xdakla aku meroyan sangat, plus ada AINUL kali ni, sibuk layan dia, kekadang tak sempat nak layan perasaan rindu kat pak dia, hihi

4 comments:

bb_nona said...

tABahlah ye , sy pun sedih baca, sobss...dpt imagine anak rindukan ayahh~

semoga selamat pergi dan pulang ye..ur husband :)

nur amni said...

Sedihnya bc..bab anak sedih tu yg xtahan tu...dugaan sis bjauhan dgn suami..alhamdulillah suami sy dpn mata.klu xreti nak hargai lagi suami xtaula nak ckp apa..

Salam ukhuwah dear..jom jln2 blog akak.

Nora Karim said...

Alahai kesiannya... cabaran berjauhan dgn en hubby... saya pun pernah berjauhan dgn en hubby... bila dpt 1st baby, baru Allah izinkan duduk bersama en hubby... tabah lah yea... demi mencari rezeki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™