13 August 2015

Kena saman





Haha, tu la akibat parking sesuka hati..

Kalau perasan entry sebelum ni aku ada tunjuk kan ‘mini’ aku kat lorong sempit tu, haa di situ la kejadiannya, sob sob sob.

11.8.2015, Selasa. Hari paling bersejarah sebab 1st time aku kena saman, saman parking, huwaaa. Nasib tak baik hari tu, sebab sebelum ni naik kereta opismate aku, kitorang parking kat situ ok ja, sebab tu yg berani parking situ, sekali datang kat kereta ada surat cinta la…

insyaAllah Ahad ni nak pi bayor, berapa ntah la, saman trafik tu, klu MBAS ok lagi la, lahai melayang la duit, sabor jeleee…

3 comments:

Mila Hilas said...

adeh..bencinye lah saman2 ni hihihi

adianiez AIDA said...

da nasib kita terkena pada waktu tu kan :)
aida pernah kena saman trafik... saman majlis...
hu hu hu x suka!

Nora Karim said...

alahai... kena saman... melayang la duit... huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™