26 April 2013

salah siapa?

"..aku yang tak memahami atau dia yang tak mengerti.." 

sedey sangat, kalau orang lain kat tempat dia apa yang depa buat, kalau orang lain kat tempat aku apa depa buat, aku buntu.. aku sedang berfikir situasi ini terjadi pada salah seorang daripada mereka, apa tindakan mereka, menanti atau meninggalkan?

sampai hati klu dia tinggalkan aku, kalau org lain aku yakin 100% depa akan tunggu, seriusly aku sedih sangat2 skang ni.. buntu tak tau nak buat apa, aku ada alasan kukuh, sedangkan dia?

2 comments:

IntaNBerliaN said...

akakxphm a pak... tp pe pun mga nazirah bersabar yer..

*mksd nazirah tips yg akak gtau akak ajar alisha n aqilah koyak kertas ms baby ek?

alhamdulillah kira tips yg akak kongsi tu bhasil gak utk org lain :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™