28 April 2013

kecewa~ 27/4/2013

Terima kasih buat teman2 yg membahagiakan aku pada hari ini, ain, bell , mimi, terima kasih pada roomate yg teman aku g aerobik pepagi, ;-p, terima kasih roomate n kawan roomate yg sudi g jejalan pusing U pada petangnya, terima kasih kekawan kakmas, nabila aida, diana n tihah, dengan adanya kalian aku rasa bahagia walaupun aku sebenarnya sedang menangis di dalamnya, adanya kalian buat aku hilang tumpuan pada kekecewaan itu..

Hanya satu yang ingin aku ungkap andai dia baca coretanku, tergamaknya dirimu menghiris hatiku...

27.04.2013 SABTU tak mungkin aku lupa apa yg terjadi pada hari tersebut!!

9.20am

9.29am

9.37am

Hati ini KOSONG............... Ya Allah, bantulah aku untuk menghadapi semua ini, amin..

5 comments:

Unknown said...

Sabar sayang...anggap apa yang berlaku cuma duggan untuk kita lebih cekal...

Unknown said...

jom komen entry sya , sya masuk contest komen terbanyak .. pliss ..

http://elsaulfahdotnet.blogspot.com/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html

Mummy MM said...

Saya tak tau apa masalah sebenarnya, just nasihat dari saya sabar yea kak..

IntaNBerliaN said...

nape ni nazirah.. sedih je bunyinya.. sabar ye

Nur Baiyah said...

bersabar ya..moga terus kuat setiap kali ada masalah dan kecewa>>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™