17 April 2013

10 PERKARA YANG ISTERI SUKA SUAMI BUAT:

WALLPAPER ROOMATE AKU B217..CUTE KAN, STEAKER 1 BARANG 1 RINGGIT JA..;-)

10 PERKARA YANG ISTERI SUKA SUAMI BUAT:


1. "Saya suka suami mencium saya bila nak pergi kerja"
2. "Saya suka suami saya selalu memeluk saya"
3. "Saya suka suami saya peluk dari belakang dan mencium pipi saya sambil berbisik-bisik di telinga"
4. "Saat yang paling gembira bagi saya adalah ketika tangan saya dipegang erat suami"
5. "Saya suka suami membuat saya senyum dan ketawa"
6. "Saya sangat suka kalau suami saya selalu ucap i love you pada saya"
7. "Saya rasa terharu bila sekali sekala suami masak untuk saya"
8. "Saya suka suami senyum pada saya"
9. "Suami saya jarang memuji saya. Saya suka kalau dipuji"
10. "Saya harap suami saya selalu menghubungi saya"

  1. Alhamdulillah setiap kali abang nak keluar aku akan salam cium tangan abang dan abang akan cium aku
  2. Hahaha, aku yg salu peluk abang, kekadang perangai aku macam budak2, ngee~
  3. kekadang tu, sweeett sangat tau...hihi
  4. ya! mmg pun, asa berderau darah n hepi sangat, berbangga sekejap, ngee~
  5. mesti la, sapa tak suka kan, tapi aku lagi suka tengok abang senyum dan ketawa, bahagia sangat rasanya..
  6. hihihi, tetap la, "syg bb" tu la ayat rasmi abang...;-)
  7. memang pun, hari tu abang goreng telur kat aku!! thanx cyg! hihi
  8. yaAllah senyuman tu la yg buat jantung aku macam nak terkeluar, cair macam lilin ja hati ni..hihi
  9. puji selalu nampak macam tak ikhlas plak kan, klu jarang ni bila sekali sekala dipuji makna kata memang ikhlas la..senyum sampai telinga, haha
  10. boleh mengharap ja, kalau kat laut tu mengharap dan terus mengharap..huhu



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™