13 April 2013

CUTI DAH HABIS...;-(

Hmm, ntah la, hari ni hari terakhir aku kat rumah, cuti dah habis, bosan sesangat nak balik U, seriusly!! hukhuk, asa macam nak nangis ja, jadi macam budak2 sekolah nak balik asrama, huhu.

Ini ringkasan aktiviti sewaktu cuti sem aku..

4 April 2013 Khamis
Aku balik kg. ayah awang datang ambik kat U, sebab barang banyak ak bawa balik, tak mampu den nak hangkut naik bas, hihi, sampai dalam kul 6 camtu kot kat rumah, lepak2 kat rumah. 

5 April 2013 Jumaat
Aku balik rumah aku dengan adik Hazirah (adik ipar aku), saja bawa dia, boring kat rumah, aku plak nak keluar dengan zuni. Dalam kul 11 camtu zuni datang ambik aku, kami keluar p Alor Setar, cari hp, n jalan2, balik dari alor setar tu aku balik tdo rumah abang.

6 April 2013 Sabtu
Pagi tu aku balik rumah aku sekali lagi sebab ada kenduri arwah Wa aku, tapi aku balik sorang ja tak bawa adik hazirah sebab aku nak tdo rumah aku, adik hazirah tak boleh ikut sebab dia sekolah. Habis kenduri aku balik lepak rumah aku layan cerita hindustan, SHAHRUKH KHAN berlakon, BESTTTTTTTT.. hihi. Layan    sampai kul 5 dalam kul 6 zuni datang ambik aku,kami keluar p alor setar p beli hp zuni n tukar kasut. kul10 juga la baru balik huhu, (ABANG TAHU OK, AKU KOL GTAU ABANG) balik malam mesti la kena gtau, kang orang lain nampak aku keluar malam jadi fitnah plak, baik aku gtau abang siap2. Makan McD, hihi, nak tunggu abang balik lambat sangat, makan la dulu, nnt abang balik ajak abang g makan plak..;-)

aku & zuni kat McD, malam..........;-)

kami makan hidangan ni,jimat.........hihi
6 April 2013 Sabtu - 9 April 2013 Selasa kt rumah aku... main dengan dik Solehah tak hengat dunia, haha

ADIK PUTIH AKU!!!
NURAISYAH SOLEHAH....;-) 17 APRIL 2013 NI GENAP LA 9 BULAN..hihi

*10 April 2013-13 April 2013, next entry plak yer, dah panjang ni,hihi

3 comments:

Isabel Diaz said...

Akak belum habis belajar rupanya.. Samalah.. (^_^)

IntaNBerliaN said...

comelnya adik nazirah senyum..!! suka tgk.. geram je... :-)

*ok.. nanti bg alamat yer.. akak simpan 100g utk nazirah :-)

IntaNBerliaN said...

comelnya adik nazirah senyum..!! suka tgk.. geram je... :-)

*ok.. nanti bg alamat yer.. akak simpan 100g utk nazirah :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™