2 April 2013

Menyendiri lagi~


Hari ini 2 April aku ada mid term dasar awam, jam 230 ptg tadi, aku baru balik ja, sampai bilik 530 td, balik tu aku terus g mall bank in duit topup, balik jalan kaki ikut jalan belakang. otw balik tu aku kol abang, abang gtau abang nak g beli barang, malam ni nak kena g kuantan, aku tanya buat apa, abang cakap naik laut, aku terkedu dan terdiam, air mata terus mengalir, cepatnya........ ;-(

abang balik dari laut hari tu selasa 19 mac, aku balik kg waktu tu, malam abang sampai..
aku gi U rabu 20 Mac pagi,
khamis 21 Mac aku g kem sampai hari sabtu 23 Mac, malam tu aku bertolak ke Putrajaya.
Ahad 24 Mac sampai Putrajaya, abang bertolak ke KL,
Isnin 25 Mac aku g kelas cam biasa, abang buat medical check up kat KL..
Aku balik kg tengok wa aku sakit, malam tu abang sampi dari KL terus datang ambik aku kat rumah.
26 Mac Selasa, aku dengan abang kat rumah, petang p tengok wa dengan mak n adik.
27 Mac Rabu tghri abang hantar aku balik U,
28 Mac Khamis, aku balik kg pagi sebab wa aku meninggal, abang ambil kat Jitra.
29 Mac Jumaat petang, aku keluar dengan abang, sampai malam, best sangat!!
30 Mac Sabtu, tghri abang hantar aku balik U sebab petang tu aku ada ko-k.. ;-( dan itula hari terakhir aku tengok abang, salam tangan abang, kiss pp abang, ;-(
31 Mac Ahad aku kelas
1 April Isnin aku kelas
2 April Selasa aku mid term, dan dapat panggilan abang kena g Kuantan.. sedih sangat..hukhuk

Abang gtau abang g jap ja, tapi air mata aku tetap ngalir, aku tak tau nak cita kat sapa, aku terus kol zuni, member baik aku, aku nangis cakap kat dia yang abang nak kena g kja dah, huhu, tak sampai seminggu pun aku jumpa abang, hmm, kekadang asa nyesal sambung study.. 

Ya Allah ikhlaskan hati aku untuk menerima ketentuanMu dengan hati yg redha, amin..

Semoga abang selamat dalam perjalanan dan dipermudahkan segala urusan, dilindungi daripada segala kejahatan, amin...


1 comment:

QasehnyaRania said...

dik, jangan nyesal dgn pilihan yg dah kita buat k..

susah skrg senang kemudian..in shaa ALLAH..percayalah :)
ada hikmahnya k..

kuatkan hati.. tahun last dah kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™