9 April 2015

Kami Ke Tasik Darul Aman

Hujung bulan 3 hari tu dalam 2 minggu lepas abang bawa kami gi jejalan kat tasik Darul Aman Jitra. Lama gila tak p Tasik, memang banyak sangat perubahan, jalanraya kat depan tu dah cantik, rumah2 kedai semua dah berfungsi, rumah2 taman semua dah berpenghuni. Kalau zaman aku dok dating dulu, semua tu baru nak nak naik, cepatnya masa berlalu.

Kami lepak2 kat tepi tasik sambil tengok orang lalu lalang dengan pelbagai gaya dan ragam. Memang ramai gila orang, meriah sgt, main belon, main kuda, main kasut roda, main kereta control yg besar dabak untuk budak2 umur 2 tahun tu, Ainul pun macam teruja ja bila tengok orang ramai gitu, lompat2 dia kat ayah dia, hihi

Muka macam gayat jer, yerla ayah dia tinggi macam galah, dok angkat gitu memang tinggi la..haha
Lepak2 kejap pastu kami balik, orang tengok tak luak pun, makin ramai ada la, mungkin rumah dekat2 kot, kami jauh kena balik awal la. Lain kali boleh datang lagi, Ainul dah besar, dah pandai tengok suasana sekeliling..;-)

Suruh abang tangkap gamabr kat kereta sebelum balik, hihi. Ainul Mardhiah muka commmmm..
 Ada rezeki nanti boleh mai lagi, sementara ayah dok di darat, kalau p laut nanti payah la..

5 comments:

bb_nona said...

COMELNYEE anak...kuci kuciii~ hehe

jomm bg komen..suke katil yg mne :)

http://nonasani.blogspot.com/2015/04/katil-malam-jumaat.html

QasehnyaRania said...

balik ri tu ciksu ada pi jugak..tp lalu j x masuk pon. tmpat kayuh kayuh tu ada lg x..
eh jap msk situ kena byaq ke skrg..

yeay. ainul dah nk mask sstahun next month..
semangat nengok :)

hidayu ayumie said...

gunakan kesempatan dan masa yang ada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™