9 April 2015

Gelagat Ainul

Alahai anak...

Ainul Mardhiah sekarang dah hampir mengjangkau 11 bulan, di sebabkan dia lahir hujung2 maka x cukup lagi 11 bulan, baru 10 bulan lebih la kira.

Cerita pagi tadi, ngade2 nk nyusu xmo lepas, siap nangis2 lagi, padahal dah 7.15 am, dan kebiasaan aku p kerja kul 7.30 am, bayangkan x siap apa lagi. Aku pujuk2 dia, aku lari pi bancuh susu, bila datang balik, dia dah bangun sambil nangis2, bagi botol kat ayah dia suruh suap jap pun dia dah taknak, nak datang kat aku jugak, aku dukung dia bawa keluar letak dalam buai, tok dia dodoikan.

Cerdik sungguh!!

4 comments:

nor nazliana said...

nama anak kita serupa la tp kita nur ainul madhiha..manja ya dia

Farah Waheda Wahid said...

anak-anak kecil ni memang cerdik...

QasehnyaRania said...

alahai.. dok tgh bygkan
situasi tu di pagi hari jika ciksu jga bekerja.
in shaa Allah zirah smga dipermudahkan aamiin
sedey je nk tinggal anak kan pepagi tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© To Dari Hati Nazirah 2015 | ® By KathyR’bain78™